مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:402023-01-11حوادث

دستگیری سارق محموله های جاده ای در فارس


رییس پلیس آگاهی فارس از دستگیری متهم سابقه دار و حرفه ای با 10 فقره سرقت خبر داد.

- سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد بار از خودروهای سبک و سنگین در حرکت در محورهای مواصلاتی استان، و از آنجایکه یکی از اهداف فراجا برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با جرائم خشن می باشد شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، حبیبی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه ای و سابقه دار که ساکن یاسوج بود را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

رییس پلیس آگاهی فارس عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه به 10 فقره سرقت محموله های جاده ای در مسیرهای مواصلاتی شمالی استان فارس به خصوص شهرستان های اقلید، آباده، پاسارگاد، مرودشت و .

با همکاری دوستانش اقرار کرد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم با جدیت ادامه دارد، گفت: این سارق حرفه ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

او به رانندگان خودرو های سبک و سنگین، عنوان کذد: هنگام تردد در جاده ها، برای توقف از مکان های امن از قبیل پلیس راه ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق محموله های جاده ای در فارس

دستگیری سارق محموله های جاده ای در فارس